Nákupní řád
Uzavření kupní smlouvy
Zakazník vybírá zboží z katalogu, potvrzením objednávky pak předkládá návrh na uzavření kupní smlouvy. Po přijetí objednávky je zákazníkovi e-mailem odesláno potvrzení o jejím přijetí. Samotná kupní smlouva je však uzavřena až momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu (zákazníkovi) s tímto jeho návrhem, kdy za přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy je považováno doručení potvrzení prodávajícího kupujícímu (zákazníkovi) o skutečnosti, že objednané zboží je připraveno k vyzvednutí v naší provozovně, popřípadě že zboží bylo vypraveno k expedici (odeslání). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb. v platném znění) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb., v platném znění). Je-li smluvní stranou – kupujícím – podnikatel (osoba, která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami), řídí se vztahy, které neupravují tyto obchodní podmínky a které se vztahují na podnikatele, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., v platném znění.
Základní informace pro spotřebitele dle ustanovení §52 a násl. zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku v platném znění
- Název a hlavní charakteristiky zboží nebo služeb jsou uvedeny v detailním popisu daného zboží.
- O cenách zboží nebo služeb včetně všech daní a poplatků a o nákladech na dodání zboží v závislosti na zvoleném způsobu dodání je zákazník informován před potvrzením objednávky.
- Způsob platby a dodání je uveden v tomto Nákupním řádu.
- Poučení o právu na odstoupení je uvedeno v tomto Nákupním řádu.
- Délka záruční doby je dle zákona 2 roky. V případě, že výrobce poskytuje záruční dobu jinou, je tato uvedena v katalogu u konkrétního zboží.
- Podmínky pro zrušení smlouvy jsou uvedeny v Nákupním řádu.
- Uzavřené smlouvy se spotřebiteli jsou archivovány, potřebné osobní údaje jsou uchovávány v souladu s platnými právnimi předpisy.
- Smlouvu je možné uzavřít pouze v jazyce českém.
Cena zboží
Všechny ceny uvedené v katalogu jsou uvedeny BEZ daně z přidané hodnoty, zahrnují recyklační a autorský poplatek a jsou platné v momentě uskutečnění objednávky. Není-li uvedeno jinak, platí akční ceny do vyprodání zásob.Objednávka
Zákazník vybírá zboží do košíku, registruje se a objednávku potvrdí. O stavu objednávky je informován e-mailem, podrobněji své objednávky může sledovat po přihlášení v sekci Historie objednávek.Zrušení objednávky ze strany zákazníka
Potvrzenou objednávku lze po uplynutí jednoho týdne od jejího potvrzení stornovat zasláním e-mailu na adresu obchod@skvelepocitace.cz nebo telefonicky. Vždy je nutné znát informace o objednávce, její číslo a identifikační údaje zákazníka.Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu
Dodavatel není povinen akceptovat návrh spotřebitele na uzavření smlouvy z těchto smluvních důvodů:- Zboží se již nevyrábí nebo nedodává.
- Zboží je dlouhodobě nedostupné.
- Cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena.
Platba za zboží
Zboží je možné uhradit několika způsoby:- Hotově - platba v hotovosti při osobním odběru zboží na naší provozovně,
- Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce nebo pošty,
- Splátky (Cetelem) - nákup zboží na spotřebitelský úvěr.
Doprava zboží
Česká pošta - Obchodní balík
Obchodní balík je služba, kterou provozuje Česká pošta. Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout. Obvyklá doba doruční je 2 pracovní dny. O víkendu a svátcích Pošta zásilky nedoručuje.Přepravní službou PPL
PPL je přepravní společnost, která doručí objednané zboží kamkoliv v České republice a to následující pracovní den ode dne expedice zásilky. Konkretní způsob převzetí zásilky (místo, čas) většinou dohodne přepravní společnost se zákazníkem k jeho spokojenosti.Osobní odběr na provozovně
Zboží může zákazník převzít/koupit přímo v našich provozovnách a ušetřit tak náklady za dopravu. Adresy našich prodejen s možností osobního odběru najdete v sekci kontakty.Kontrola dodávky
Obsah dodávky by si měl kupující zkontrolovat již při převzetí balíku od dopravce za přítomnosti doručovatele nebo při prodeji v provozovně. Pokud je shledána závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), neměl by adresát zásilku převzít a měl by ji reklamovat přímo u dopravce. Dopravce následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. V případě, že závadu zjistíte později, postupujte prosím v souladu s Reklamačním řádem a níže uvedenými pokyny.Vrácení zboží
Vrácení zaslaného zboží je možné v souladu s reklamačním řádem a zákonen 367/2000Sb bez uvedení důvodu do 14 dnů (§53 odst. 7 OZ). Objednávka (návrh na uzavření smlouvy) a rezervace zboží přes Internet není závazné povahy a k uzavření smlouvy dochází osobně v provozovně. Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu dodavatele. V případě přijetí vraceného zboží zpět musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis doručit na adresu prodejce (poštou nebo osobně). Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží. V souladu s ustanovením § 52 odst. 7 občanského zákoníku má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce do 14-ti dnů od převzetí plnění. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit dle výše uvedeného od smluv- na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
- na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
- na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
- na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
- na dodávku novin, periodik a časopisů.
Při zasílaní zboží si Vás tímto z důvodu identifikace zásilky a určitosti právního úkonu dovolujeme požádat o označení zásilky slovy: "REKLAMACE".
Podmínky pro vrácení peněz:
- Zboží musí být neporušené v originálním obalu, tak aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům.
- Zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží.
- Vracíme vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Ve zvláštních případech může být cena vráceného zboží snížena o náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v případě odstoupení spotřebitele od smlouvy.
- Zboží musí být zasláno pouze běžnou balíkovou poštou, zásilky dobírkou nebudou přijaty.
V souladu s ustanovením § 53 odst. 10 občanského zákoníku, které uvádí, že dodavatel má při odstoupení spotřebitele od smlouvy právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží, může být v takovém případě zákazníkovi od vrácené ceny výrobku odečtena (započtena) finanční částka vynaložených nákladů podle následujícího orientačního sazebníku:
- Otestování funkčnosti zboží: 300,- Kč/hod (dle skutečného času potřebného na testování daného výrobku).
- Vyčištění zboží: 100,- Kč/hod (dle skutečného času potřebného na provedení úkonu).
- Nákup náhradního obalu: 20-500 Kč dle skutečné fakturace obalu od dodavatele, výrobce (pouze v případě, že původní obal bude vrácen silně poškozený nebo nebude vrácen s výrobkem vůbec).