ESHOP
  Zákazník : nepřihlášen
  Cena nákupu: 0

Servis a reklamace

V případě, že některý z našich produktů přecejen nefunguje zcela korektně, postupujte prosím podle následujících bodů.

Připravte si doklad o koupi zboží, na kterém najdete všechny podrobnosti o něm (sériové číslo produktu, délku záruky).

Zjistěte, zda produkt, který chcete reklamovat, nemá autorizovaný servis neboť reklamace u takového servisu je rychlejší a snazší.

Pokud produkt nemá autorizovaný servis, reklamujte výrobek na našem reklamačním oddělení.

Reklamace se snažíme vyřídit v co nejkratším čase. Náš reklamační technik produkt otestuje, odstraní případné závady (výměnu poškozeného produktu za ten samý model nebo lepší, jeho opravu apod.), případně doporučí jiné rešení.

Pokud to povaha výrobku nebo závady neumožňuje nebo pokud nemáme adekvátní produkt na skladě, náš reklamační technik Vám sdělí přibližný termín, kdy bude reklamace vyřízena.

Protokol o vyřízení reklamace si pečlivě uschovejte pro případ další reklamace nebo manipulace se zbožím.

Tag01

Bezkontaktní přívěsek 125kHz
kit D20Z

Profesionální docházkový kit TCP/IP
DT-20 - kit 25 zaměstnanců

Dotykový docházkový terminál
Docházkový terminál 3D obličeje

autonomní systém včetně vyhodnocení docházky.
Elektronická pokladna - 1 dotykový displej + 1 zákaznický displej

Dotykový displej 17" pro obsluhu a 15" displej pro zákazníky